Długa i niezbyt głęboka komoda, zaprojektowana została do salonu, gdzie miejsce na przechowanie trzeba było dostosować do niewielkiej przestrzeni.
Prosta forma mebla wyposażonego w liczne szuflady nie stanowi dysonansu z resztą wnętrza, a kompozycja jest podkreślona precyzyjnym umiejscowieniem uchwytów wobec różnej wielkości frontów komody.
Komplet mebli i zabudów do łazienki utrzymanej w konwencji początku XX wieku. Drewniane konstrukcje oparte na wzorach sprzed lat, kryją instalacje sanitarne. W szafce będącej jednocześnie blatem dla umywalek schowana jest pralka do zabudowy.
Wysokie szafki w tej łazience wypełniają dwie wnęki, które powstały w projekcie deweloperskim. Wykorzystują miejsce i porządkują przestrzeń pozostając w konwencji całości. Wannę z systemem hydromasażu osłonięto łatwą do demontażu obudową, zapewniającą jednocześnie wentylację ukrytych urządzeń.
Drzwi zaprojektowane w konwencji reszty wystroju domu. Mimo standardowych wymiarów otworów, przez podwyższenie zwieńczenia, drzwi wydają się wyższe i zyskują na elegancji.
Kolejne warianty tego samego modelu drzwi. Skrzydło jest zbudowane z fornirowanej płyty łączonej z nieprzezroczystą szybą. Podstawowy wzór dekoracji jest zaadaptowany do kilku wykończeń skrzydeł.
Dwie artystyczne lampy wiszące z ręcznie wykonanymi z papier-mâché kloszami. Oświetlają kuchnię połączoną z jadalnią.
Lampka mogąca stać lub, jak widać, wisieć na ścianie. Abażur opleciony włóczką.
Lampy zaprojektowane wspólnie z Agnieszką Mędrzecką – gliniane nogi zwieńczone kloszami z papier-mâché.
Schody w domu jednorodzinnym, prowadzące z holu na parterze na pierwsze piętro.